Гарантії

УМОВИ ГАРАНТІЇ НА ВИКОНАНІ ПОСЛУГИ З ЛІКУВАННЯ

На виконані фахівцями КЛІНІКИ послуги з лікування та відновлення втрачених зубів КЛІНІКОЮ встановлені наступні гарантії:

  • на ортопедичні роботи встановлено гарантію терміном 1 рік;
  • на хірургічну роботу по встановленню (інсталяції) імплантатів – п’ять років;
  • на терапевтичні роботи (пломби, реставрації, ендодонтичне лікування)- 1 рік;

Гарантійні зобов’язання передбачають безкоштовне поновлення виконаної роботи протягом всього гарантійного строку. КЛІНІКА бере на себе зобов’язання усувати недоліки наданих послуг протягом гарантійних строків, за умови дотримання ПАЦІЄНТОМ певних правил та зобов’язань, а саме :

  • погодження ПАЦІЄНТОМ плану лікування, запропонованого лікарем (щодо оптимальної кількості дентальних імплантатів для забезпечення прогнозованого результату лікування, у тому числі раціонального протезування з метою забезпечення відновлення жувальної і фонетичної функції та естетичної цінності, а також план терапевтичних таортопедичних заходів);
  • дотримання ПАЦІЄНТОМ усіх рекомендацій лікаря щодо реабілітації після хірургічного втручання;
  • дотримання ПАЦІЄНТОМ правил користування результатом наданої послуги, в тому числі ортопедичною, ортодонтичною конструкцією, відновленим зубом тощо;
  • в випадку відновлення зубів шляхом використання методу базальної імплантації, встановити постійне протезування не пізніше ніж через 18 місяців після проведення операції з інсталяції базальних імплантатів;
  • своєчасне прибуття на прийом для продовження лікування;
  • відвідування ПАЦІЄНТОМ планових контрольних оглядів та гігієнічних процедур в КЛІНІЦІ: через три місяці після встановлення ортопедичної конструкції і далі через кожні шість місяців;
  • негайного, не пізніше трьох днів з моменту виявлення недоліків, звернення ПАЦІЄНТА в КЛІНІКУ з вимогою усунути виявлені недоліки в період гарантійних строків.

Планові огляди та професійна гігієна є платними послугами відповідно до затвердженого прейскуранту цін на день надання такої послуги. У випадку недотримання ПАЦІЄНТОМ хоча б одного з перерахованих правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги гарантійні зобов’язання КЛІНІКИ припиняються, тобто ПАЦІЄНТ втрачає право висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданої послуги, в період дії гарантійного строку через порушення ним правил та умов ефективного і безпечного використання результату наданої послуги. 

Гарантійні зобов’язання клініки не поширюються на наступні стоматологічні послуги:

  • повторне ендодонтичне лікування;
  • тимчасові ортопедичні конструкції;
  • будь – які пластики кістки (синус – лифтинг, аугментація альвеолярного гребня, пересадка аутотрансплантат тощо);
  • будь – які інші хірургічні операції (окрім інсталяції імплантатів).
  • Ускладнення та інші побічні ефекти медичного втручання, що виникли внаслідок анатомічних особливостей організму ПАЦІЄНТА, не є недоліком якості стоматологічних послуг, наданих фахівцями КЛІНІКИ, якщо такі послуги надано з дотриманням всіх вимог, висунутих до послуг цього виду.

В разі відторгнення імплантата протягом гарантійного строку, якщо ПАЦІЄНТ дотримувався вимог та правил, КЛІНІКА за свій рахунок проводить повторну операцію з інсталяції імплантату. ПАЦІЄНТ оплачує операцію по вилученню імплантату та хірургічні витратні матеріали відповідно до затвердженого прейскуранту цін на день надання такої послуги. В разі, якщо відторгнення імплантів сталося після встановлення постійного протезування, КЛІНІКА поновляє хірургічну послугу з інсталяції імплантів безкоштовно. Протезування ПАЦІЄНТ оплачує в розмірі 50% від його вартості.
В разі, якщо ПАЦІЄНТ відмовляється від поновлення роботи (реімплантації) протягом гарантійного терміну,
сплачені кошти ПАЦІЄНТУ не повертаються. В разі неприживлення кістки в результаті операціїї синусліфтінгу, або іншої кісткової пластики чи пластики м’яких повторна операція здійснюється за рахунок ПАЦІЄНТА. Строки виконання гарантійних обов’язків встановлюються індивідуально, але не більш ніж у 30-денний строк з моменту сповіщення КЛІНІКИ ПАЦІЄНТОМ

Гарантії не поширюються на випадки коли:

  • лікуючий лікар змінив тактику лікування за вимогою Пацієнта, незважаючи на свою незгоду, а також у випадках, коли Пацієнт відмовляється від надання запропонованого додаткового лікування чи діагностики, необхідність яких визначається ВИКОНАВЦЕМ, що повинно бути відображене у попередньому плані лікування.
  • відторгнення імплантів, пошкодження ортопедичних, ортодонтичних конструкцій в результаті травм щелеп;
  • протезування (встановлення ортопедичних конструкцій) на встановлених імплантах в іншій стоматологічній клініці;
  • недотримання Пацієнтом обов’язків, передбачених п. 8.3. Даного договору.

Адреса клініки Симфонія

Як нас знайти

Україна, м. Київ,
вулиця Вознесенський узвіз, 23в
2 этаж

Гостьовий паркінг у дворі

ПН-Сб: 9:00-21:00


044 360 41 41
068 868 49 99


simfoniya-kiev@ukr.net